Tuesday, April 21, 2009

KELUARGA KU

Blog tok khas utk keluarga kita ajak...

Tok gambar kamek duak Biah ngan anak2nya gago motong kueh ari jadi Moss (laki Biah). Urang empun kueh sik guna ngan kueh ya, kueh berik towkay nya bah. Tapi mun dah nama nembiak gago sekalik jak nanggar kueh ia tek... sampei terlatah-latah Mak kenak olah dak cucunya.


Tok gambar kamek sekeluarga. Dari hujung belah keirek tek, Beng (empuan pilipine nuk sik berapa - diembak bergambar ajak) lekak ia Devon ( anak no. 2), aku, Iman (bongsu) , Keona, Meilani (#1) , Ah Moi (TJ) . Belakang tek mentua ku, sebelahnya laki ku.

Tok Romi & Jolie. Ehem... Angelina Jolie ngan Brad Pitt.
Bah.. ok Jai? Ya ajak gambar kamek sekeluarga.

1 comment:

  1. Thanks kak bina at least tauk juak aku muka2 family kitak disia..insyallah ada rezeki teringin aku mauk pegi disia..so far sepanjang aku kerja diKL banyak juak tempat aku dah pegi jalan..some of it ada aku simpan dalam sigek lagik blog aku...tok blog aku azharramli.blogspot.com
    Kelak ada masa aku update lagik gambar aku..adios dolok

    ReplyDelete